2013. január 7., hétfő

Egy pár nap kihagyással elkezdem megint írni az eseményeket.
Elkezdődött az iskola és a pörgés!
Jön a szalagavató és megkértek, hogy táncoljak egy szólót, de erről eddig nem volt szó!
Na mindegy. Én örültem e felkérésnek és vállaltuk is az egyik táncostársammal.
Azt is tudjuk már, hogy mit táncolunk. Persze, hogy azt, ami a vérünkbe van!
Egy igazi sárközi csárdás és frisst! Már nagyon várom, hogy jól oda dörgöljünk az iskola tánccsoportjának és megmutassuk, hogy mi fán terem a néptánc!

A szerelmi életem megint romokban, mert akit szerettem, arról kiderült, hogy van neki barátja!
Egy kicsit meghűlt bennem a vér mikor megtudtam  és nagyon rosszul esett, így megint kereshetek valaki mást, még az előzőér fáj a szívem.
Mára ennyit, de küldök egy jó kis táncot, és jó szórakozást kívánok hozzá!

http://www.youtube.com/watch?v=_8UUlCUtidk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése